Tuesday, July 3, 2007

希臘出發前1 - 希臘機票

拖咗Akiko 幾個月才跑去旅行社check 機票。 因為唔知道該去邊, 暑假期間可能又熱又貴。 Akiko 77日後才能用新一年的假, 9月後又開始忙buying trip。只好在暑假期間出發。 雖然自己估計會鍾意東歐多過希臘 (Dor-dor都覺得我會鍾意東歐多D) Akiko prefer希臘。. 原先Akiko 7月初去, 但時間太趕終於排到8月底出發。 都好彩做呢個決定,今年7月希臘高達攝氏46’C Fiona 10年前7月去己經係38’C高溫。 個度無香港般濕熱,所以希臘的熱同香港不一樣。 不過46’C 好可怕。



最初同學聯 check 機票係HK$5600. Helen 要等佢個旅行社報價。 結果平機票無晒。 奇又奇在下一個價位學聯個價係HK$6300, Helen 個旅行社只要HK$6200 但學聯話Emirates 有錢所以唔駛俾燃油費,Helen 個旅行社話要收幾百元燃油費,就俾學聯貴啦。 Qatar 雖然機票俾Emirates, 計埋燃油費,亦俾Emirates 貴。



Akiko 個邊個旅行社話Emirates要收燃油費。但Akiko可以繼續hold Emirates 機票博Qatar機位。真奇怪!

不過最後都俾佢博到Qatar


我地訂好機票後, Jen 都話想放假散心。佢一星期後同學聯check 竟然拿到之前既平機票。剛好我得閑去學聯找她,馬上同學聯交涉。佢地再幫我check 發覺HKDubai 仲有平機票,,可以再平幾百元,不過都無Jen咁平。

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"