Tuesday, August 28, 2007

希臘出發前夕



出發往希臘既日子來得真快. 因不想浪費annual leave 既關係, 當日依然返工等夜機.  當日既心情非常好! 做起嘢諗起要出發都可以不自覺地由心笑出來
已有4年無去歐洲旅行. 心情竟然有點緊張. Simon 竟然係出發前send d brief 來, 豈有此理, 佢自己都放大假啦! 邊夠時間幫佢做.

另一方面, 希臘的持續高溫令人擔憂。臨出發前又一單希臘山林大火,因有多處火頭,疑是縱火。全國進入緊急狀態,火勢直迫Olympic古蹟。 可能之前同Helen旅行經常遇到突發狀況,例如去美國前有911事件、有一年計劃去東歐時又是水災,所以今次對事件感到麻木,連媽子都無出聲話唔俾去。


Jen 及她的家人卻十分擔憂。在出發前一星期她開始問我是否出發。她亦發現一單新聞講開往希臘中部的火車無故失火.   我對當地情況亦不了解, 只覺得新聞報導及網上資料對事件報導上都沒有在更新。 Jen 在出發當日下午來電決定取消行程。我雖覺可惜,亦不好說什麼。 只跟她說以後唔好同Helen 去旅行啦!!!
  連Helen 既同事都叫我地去希臘做消防員

放工回家後馬上e-mail 給 Pacific Travel 和酒店要求取消 jen 的 booking. 希望成功更改到啦! 佢機票上己損失終約HK$1000.





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"