Saturday, December 4, 2010

協盛大排檔

近期食個不停
琴日同無見年半既台灣朋友來, 又食咗2餐.

今晚難得約到一班朋友,
衝破衛生既障礙
食一間公廁旁既協盛大排檔 (open rice)

琴晚開始喉嚨痛, 真大wok
取消飯局又唔知幾時再約到
頂硬上
叫咗鴛鴦鍋, 其中一半既麻辣湯底唔係太辣
怕喉嚨痛惡化, 都係唔敢食






- 牛栢葉:x
- 炸魚皮
- 手切肥牛
- 美國肥牛 (分量較少)
- 黑豚肉
- 芝士腸
- 四寶丸
- 粟米 :x
- 竽絲
- 粉絲
- 唐生菜 :x 好脆
- 枝竹
- 蠔 :x:x:x
- 蒜頭另加$5

細佬又係約咗朋友, 我地拍埋2張台
佢有朋友唔食牛,
可以食我地呢邊既牛
我又可以搶佢個邊既好野
不過我地坐係d唔吉利既位

開心既一晚,
不過喉嚨痛惡化就慘啦
呢2晚都乖乖地食完早d返屋企
+ 取消聽日既飯局.
星期日同星期一仲有2餐呀



會唔會再來?
其實只係路邊風光同扺食

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"