Sunday, September 18, 2011

食在上海

朋友介紹住在新既虹口三至喜来登酒店

舒適既床終於有覺好瞓




望出窗外








第一晚: 朋友介紹既蘇浙匯

又好味又靚既卷狀五花腩





芒果糊 - 不是個人喜好





第2晚:  食於Pudong Pujiang Road 巴黎春天內
都幾好食, 不過呢餐叫晒甜野

糖醋排骨



薰魚, 好好味, 好新鮮,
唔會好似港式變乾魚





米餅 - 一般








唔記得係乜, 唔好食.



第4日lunch - 外婆家.  好抵食.   6人都係RMB$2xx



好好味既皮蛋



牛蛙. 不過夜晚個間仲好食.



chicken.



第4晚 - 厚味香辣館



手撕卷心菜



香辣花蛤



牛蛙



同樹第2次來上海, 日光日白去外灘




和平飯店前既婚紗照



南京路




到處都開緊旗艦店!









九曲橋






第一次食寧波湯圓 - 比較甜



最好味都係臭豆腐



想影好好飲既酸梅湯, 入唔到鏡添~




3 comments:

  1. 我日光白白和月光亮亮時都有去個外灘......... 不過我都係覺得香港夜景靚啲 !!

    ReplyDelete
  2. 睇你 d 相都幾得意,走馬看花咁,一度影幾張。
    我試過響上海食野想影食物相,但唔比影。
    [版主回覆09/25/2011 21:51:00]幫忙宣傳都唔俾影相 有 d餐廳見你影相, 仲客氣添 可惜.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"