Friday, October 14, 2011

Anniversary @ Hotel Nikko

又係追blog 時間.

朋友公司係hotel nikko 攪20周年紀念,
話驚唔夠客人請我去充人數. 
等我仲拉埋友人去食飯. 
去到估唔到咁多人,
仲有9成都係鬼佬.

仲要見返10年前既鬼佬老闆.  佢話仲認得我~~~



主人家仲提供每人$10 tips, 放係獅子口中.  幾有意思~



最開心係飯局有芒果布丁

最怕悶既飯局.  估唔到今晚既2位歌手唱歌超有水準.
我地係唔捨得走.
會場既顏色配得好靚~



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"