Wednesday, March 14, 2012

越南驚喜之旅 + S100

今次出發發生好多事.
星期日4:30pm機前往胡志明市,
同係星加坡飛過去既泰國同樹 +公司客人會合.
我亦揾咗位越南朋友幫手安排車接送,
除咗我之外, 各人都係第一次見面.

早上11am
媽咪: 快d揾passport 出來. 唔好臨急臨忙唔記得帶
我仍慢吞吞行動
先找到舊passport, 重溫以前既visa.
再找現用既passport, 再收起回到電腦前.
發夢中想起以前去越南都要visa.
點解今次無申請.
當堂清醒.
極速上網找越南visa既資料
都成5, 6年無去.  宜家可以落地簽証. 建議要2日時間.
今日星期日, 越南consulate無開.
上網揾到一個河內既電話, 同一個email 地址.
致電河內話今日係星期日, 越南office 休息, 我無可能今日出發
我張機票又一大堆non-rerouteable ...... 字眼.  我唔識晒佢地.
旅行社無開門. 國泰話要揾返旅行社攪
而我亦要先cancel booking, 旅行社先可以改機票.

我通知晒同事我去唔到.
不過又唔甘心.
到底公司會唔會要我負責損失
定係我聽朝先去越南consulate, 如果張機票改唔到, 
到底買過張機票, 定係唔去
同時間我再email去 web site 上既email address.
竟然有人係20分鐘內回覆
內容係今日係星期日, office唔開.
如果我肯俾 US$200 (regular visa: US$19 / 快証 US$68)
30分鐘內會send confirmation 俾我.
Pls confirm!

當時係1 pm.  按計劃, 我2點要離開屋企.
無時間想,即刻應聲
果然30分鐘內有幾張confirmation.
話我係第13人落地簽証.
有一張list有晒13人既 full name, passport no. and birthday
要憑呢張先可以check - in.

出發
cancel 完再做booking, 我只有尾位!

越南上空.


仲睇到日落!


落機後有人舉牌寫我個名.
跟住話”我地其實係Travel Agent.
越南office 星期日唔開.
我無可能今日拿到visa.
佢地要keep我本passport, 聽日送去酒店俾我.
有人會教我過關.

聽完嚇屎自己
我又唔知佢係乜人.
自己好似偷渡一樣
好彩佢地無$找, 話可以收passport 先交$$$.
我先放下一點介心, 乖乖留底passport.
跟住我係唔駛排長隊,
俾人望一望passport, 幾秒時間就完成.
果然係有$$$ 大晒

係booking.com 揾到呢間酒店comment d service 唔錯.
Thien Xuan Hotel



係機場撞見舊同事,
去咗食pho 2000, 當年Clinton 都來食過既茶餐廳.
今次亦有再去我當年至愛既pho 24. 不過差咗好多.
都係呢間好食d.
我其實係想試avocado smoothie, 不過無貨.
點了杯Mang Cau smoothie - 好好味


朋友間酒店比較舊, 我地竟然來個 hotel tour
越南起緊好多酒店


我地酒店既早餐每日都有d唔同.
第一日既早餐有飯 + 豆, 好好味.  可惜之後個幾日都無再出現
出發前買S100,
為 4月Easter 去沖繩影相practice 下.
果然同我既老爺機差好遠, super LIKE.
仲有自動笑就影既function, 厲害



舊日至愛Pho 24 - 失望


仲俾難食既油條加$$$



係Coffee 好味d.   不過個邊都係用condensed milk, 好肥



Sky Tower





我都唔記得係咪來過呢間雪糕店.  好味!



估下係乜?


2 comments:

  1. 1372〈一生得意〉March 15, 2012 at 6:52 PM

    越南都係我的Target喎!
    [版主回覆03/18/2012 01:17:39]我只熟胡志明市,其他城市未去過. 胡志明市都唔係好多野玩.

    ReplyDelete
  2. 連鎖式的pho麻麻地,食過一餐最好食嘅pho,亦係最噏耷嘅一間。
    [版主回覆03/22/2012 01:05:43]6年前去好好味架! 我曾經至愛guava juice, 宜家真係難飲

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"