Friday, July 13, 2012

All Vegetarian

最近既食欲無以前好.
自己好輕易控制食既份量,
包括奶茶, 咖啡, 汽水都突然戒得七七八八.
反而喜歡食天然食品, 如果汁, 西瓜等~

難得大家都可早放工去食素私房菜.
唯一唔方便地點唔近地鐵站.

上次貴德宮皇廷素宴仲以為係幾年前.
睇返先知原來一年都無.
今年真係太多事, 好似過咗幾年咁.
仲以為會有好多相同既食物.

什錦併盤



湯水餃



唔知係乜, 不過好 LIKE
京醬猴頭菇


Hot mushroom!



芝士焗叉燒酥



鮮果燒露筍



本來我暫時唔可食刺激性食物.
估唔到今晚都有幾味辣既
我地叫佢Laksa Tofu



我至愛咖哩魚蛋
我既牛丸跳咗樓


白玉伴時蔬
我地叫枝竹羊腩煲


甜品


睇返上次食既都有好多想食返.
下次再來先 :)

2 comments:

  1. 好有創意,應該好貴?我都想試下。
    [版主回覆07/15/2012 00:09:26]唔係好貴架, 每人$208

    ReplyDelete
  2. 鍾意食飲天然嘢咪好囉,健康啲。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"