Monday, September 17, 2012

北海

去北海探一位朋友.
媽咪仲以為我去北海道

遲晒大道, 同當值人員讓我行先.
原來自助check in 一個鐘頭前close

去到機場以為係去機場中間d小樓上機
點知上咗架巴士就車我地去遙遠既機場一角,
見到架細飛機反而嚇親自己,
仲以為自己要搭缧旋漿飛機




北海興建中既地標:
北部湾一号

大家有興趣估下建築物是參考什麼做型嗎?
下圖建築只完成一半, 大家可先睇於上面網站既完成圖.
答案係最尾




東盟代表接待賓館
東盟十國輪住開會, 咁係咪十年先有人入住



北海十里銀灘


今晚同一大班唔識既朋友既朋友係海灘bbq,
好似返咗去讀書年代,



見到有人係海邊好浪漫整咗個大心型 candle light 求婚.






我就可以試用S100 影煙花



難得呢度空間多,
第2日捉住朋友教我用電動車
原來會踏單車的話, 好容易學會,
一上就拈.
只係成日唔記拈剎車,
成日都用踏單車既方法放腳停快車
呢個係女裝版既電動車, 比教容易學



朋友話廣西機場細,
半個鐘頭前到ok.
不過佢唔記得我有check in 行李.
仲有佢架老爺車快到機場前竟然壞車

最後我地截車車我出機場,
好彩截停既第一架車就肯幫忙

一個特別既旅程.


唔肯定呢個係咪大帽山.



第一次高空見水塘



香港既空氣質數要改善, 真係一個天大難題






答案:  是參考桂林山水既做型




No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"