Sunday, December 16, 2012

1. 2012 3D2N Bangkok 休憩假期

美國朋友回港,
2年前夾唔到旅行
今年我地都忙.
佢回港當日, 我同一天出差去南非.
假期一直唔敢定下.

本來相約去台北吃美食.
到我回來後.
突然想起要簽證
朋友未去過台灣,
又唔係香港出世,
往中華旅行社簽證要5天時間,
最後只好轉戰我去年才去過的曼谷

星期三才定下package,
星期六出發,
本來打定輸數
book 唔到就唔去.
點知 agent 都攪掂
同事話我訂到package 已經好好彩
仲要價錢無貴到

我好少去泰國
先選酒店要睇近 BTS 站, 可以上網,
呢間Eastin Grand Sathorn 酒店 perfect 到 有bridge 連住BTS站



再加上被酒店網頁既泳池相吸引住


的士司機同泰國朋友都唔熟呢間酒店,
原來係新酒店





又大又舒適



酒店有38層, 我地住18樓都有唔錯既view.





First stop: 新商場Terminal 21 @ BTS Asok
Exchange rate: 3.83625 HKD vs Baht

第一餐papaya salad 已經辣到飛起.



雖然蝦餅細細粒, 好新鮮~


見有靚 waffle, 無元朗既咁好味,
不過都係上上之選
chocolate ice cream also yummy



 Terminal 21 佈置成世界各地既特色.







Info:
Terminal 21 ~ 每層不同主題的廁所

下午去預先book 好既urban retreat
無上次間Divana 靚,
今次選了 warm oil massage, 超正

同事介紹去Thong Lo 既 Hoi toi chaw lae 食煎蠔餅,
當然係花蓮既最好味啦~




上次食唔到好味既mango sticky rice
蠔餅店隔離就有間 Mae Varee
原來呢區係富人區,
賣既生果都係上上之選



新夜市 - 無諗到塞車塞到我地接下來有搭車恐懼症
夜市既產品對我唔太吸引.




係夜市繼續醫肚.




都係PHAD THAI 最好味.



呢個container 加冰後特別冰凍,
係thai 傳統特式重現


酒店好新, 的士司機都唔識,
最好係話 BTS surasak station 同係出名既  Blue Elephant 餐廳隔離.

 

Blue Elephant Restaurant - Weekday Business lunch





Siam Paragon





最愛這兒既food court






有fish, shrimp, crab cake 等




叫咗個crab cake, 好味







右邊第2個有蛋既好味



各式各樣既魚蛋



2人食到飽



Siam Paragon 內有同一間琴日食waffle 既店食ice-cream.

酒店泳池 - 張rattan chair 由泳池望個面都好靚
可惜未能影另一面.




估唔到曼谷都有凍到游唔到水既時間.




白天看唔到既河, 黃昏顯影





舊式既酒店一樣受歡迎

3日行程真係好短,
我地又想係酒店休息,
又想出去玩
下一站留返下一篇




Info:

【 泰好住 】 Grande Centre Point Sukhumvit - Terminal 21

【泰國Bangkok】曼谷泰好玩筆記



行程:
1. 2012 3D2N Bangkok 休憩假期
2. 2012 3D2N Bangkok 休憩假期 - chocolate ville






2 comments:

  1. Like! Like! Like! Like! Like!
    介紹又好,相又影得靚! 仲好睇過旅遊書
    間酒店+泳池都係好介紹,貴唔貴?
    [版主回覆07/09/2013 09:15:34]唔清楚呀,好似無人理
    [版主回覆12/17/2012 19:37:45]唔貴呀, 我見 banyan tree 都係 $29xx / package. 我個間大約 $25xx 3D2N package. 又靚又方便, 好想再同屋企人去

    ReplyDelete
  2. 半夜睇見好想食嘢 :)
    [版主回覆12/19/2012 21:13:27]我啱啱去完都想再去

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"