Monday, January 7, 2013

14. Swiss - Stein Am Rhein (Day 8)

琴晚飯後走了好遠路先回到酒店
感到奇怪.







去到見早餐既無敵view,
先明白旅行社既安排.



我對今日行程已心滿意足




呢邊係瑞士, 對面唔知係法國定德國.



好好天, 可以影靚 Lake Bodensee






跟住前往 St. Gallen (聖加倫)
準備離團開始我地既自由行



聖加倫大教堂 - 世界文化遺產









不停問路找我地既租車場Europcar,
一位的士司機車了我地去郊區
相似既地名, 我地既租車場是在市區

租車公司沒有仔細對清
無安排我要既自動波,
為安全起見, 比多d $$$ 租 skoda
架車真係唔錯
仲有 auto-light, 我唔駛煩



因為唔係同一地點還車,
租車場唔俾借用 GPS .
只好用 iphone 上既 GPS
GPS一開始就帶我遊花園啦
當我係旅行團既下一站 Chocolate factory Schoggi Land
見到我地架旅遊巴, 真係好興奮.



開車跟住旅遊巴車尾繼續今日既行程





來到了有萊茵河明珠之稱既 Stein Am Rhein (施泰因) - 1 hr drive









網上有介紹可坐船往萊茵河瀑布觀看日落
天寒地涷, 唔好預我



朋友影到可愛的貓兒





飯后再跟車尾去萊茵河瀑布 (Rhine Fall)



萊茵河瀑布為歐洲最大瀑布, 闊150米, 落差23米














同旅行團離別後回Stein am Rhein
封路關係, 找了好耐先找到回去既路
GPS 唔識轉彎, 無路行, 唔識帶其他路
路上完全無人, 想問人都難
今晚住既 B&B
CHF$110 per room.

 











原來只得2間房, 唔怪得咁快 full.





Shared bathroom and Toilet



B&B 地點偏咗d, 附近個view 係唔錯.
最啱來踏單車



如果唔係天寒地涷, 我或者會慢慢行上堡壘




好高既栗米







走回今日lunch 既河邊














晚間街上好靜










試了B&B 推介既餐廳 Restaurant zum Felsen




唔錯



太大碟, 食屎我地2人



Good night!


Blog to read:


行程:
1. Swiss - Bern (Day 1)
2. Swiss - Gruyères / Geneva (Day 1)
3. Swiss - 蕾夢湖 之湖光山色 (Day 2)
4. Swiss - Château de Chillon / Zermatt (Day 2)
5. Swiss - Zermatt / Gornergrat (Day 3)
6. Swiss - Reideralp (Day 4)
7. Swiss - Aletsch Glacier (Day 4)
8. Swiss - Leukerbad (Day 4)
9. Swiss - 冰河快車 (Day 5)
10. Swiss - Davos (Day 5)
11. 瑞士塵世美馬車之旅 - Pontresina (Day 6)
12. Swiss - 飄零燕之家 (Day 7)
13. Swiss - 動物農莊 (Day 7)
14. Swiss - Stein Am Rhein (Day 8)
15. 早午晚 - 瑞士,德國黑森林,法國遊 (Day 9)
16. 法國童話世界 - Colmar (Day 9)
17. France - Colmar 夜色 (Day 11)  











3 comments:

  1. 如果每幅相都有介紹就好啦!
    d相好靚,but我覺得唔夠wide, 有部16mm鏡頭仲好,我太貪心
    [版主回覆01/13/2013 21:06:16]好懒, 只想快D執完D相。
    我都感到好可惜,我更唔想令重野,都係一部儍瓜机夠啦

    ReplyDelete
  2. 我現在跟你一樣都唔想令重野, 所以買咗部SONY的RX-100來用, 又輕又好用. 大機真係會做成旅行的負擔 :)
    [版主回覆01/27/2013 11:27:39]之前無考虑过Sony 机,你既北京相係咪用Sony 影?

    ReplyDelete
  3. 我去北京係用NIKON單反影, 但最近去高雄係用SONY部機影, 小相機有高畫質, 最大F1.8光圈1.0吋CMOS配蔡司鏡, 2,202萬象素. 我部入門單反都無咁既裝備.其實我有想過買SONY RX-1全片幅機, 咁細部機有全片幅, 不過一睇價鐖, 哇 :)
    [版主回覆01/28/2013 19:00:44]等你upload 相睇

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"