Monday, September 16, 2013

上海落難記



同事每次去上海都出事.
估唔到我今次仲衰
無留意訂了13日黑色星期五上海飛廣州.
大雨越落越可怕. 前面車頭燈都好難睇.
另一位客人單獨從浦东出發往虹橋機場.
我叫的士司機改車佢去就近地鐵站.
但塞車完全動不了. 司機寫張中文字條叫佢沿路問人行6分鐘去地鐵站.
找朋友求助, 各人都自身難保.
隔一會朋友通知2号線往浦东停駛.
反方向既行了幾個站都停了.
客人等了半小時, 最終叫佢地全部落車.
沒有的士. 好彩
客人醒目走去附近酒店找車.
原訂7:30pm 機, 終於9pm到機場!


如所料大部份飛機取消,
改機票都快.
提出行李卻等了1小時.
職員仲話我唔算耐,
另一位鬼佬等了2小時!
鬼佬要去北京, 仲話朋友找到一班上了機,
成架機都無一半人. 佢就無得上.
最終卻係全機人落返來.

9:30pm 訂了機場酒店
11:00pm 拿行李行去, 酒店話客人太多房間仍收拾中.
零晨1pm, 經理怕我嘈, 先肯從手上一堆房卡分俾我!
去到房間係好靚好乾淨,
真唔明因乜事佢地要hold起d 房!
一晚酒店只瞓得幾粒鐘, 又趕第2朝機.

後來知道朋友坐了最後一班往廣州既機,
卻係零晨1pm才抵達.



 上海蘇浙匯送的甜品

2 comments:

  1. 你都好好笑,寫咁大編野,呻到樹葉都落晒,之後介紹番個蘇浙匯甜品,哈哈哈哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搬咗張相去好食好住篇,本想delete掉,見張相都几match個background,就留返佢係度:)

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"