Friday, May 30, 2014

2. Fly to Venice (Day 1)

May 31 (Day 1) Fly to Venice

原定行程去英國Lake district 經巴黎轉機,後來擔心天氣轉向Slovenia.  望下望下又想去奥地利。
無意中又比我發现飛去Venice 有多半日玩::cc4127 
N年前跟團第一次歐遊去Venice 後, 就無去過Venice.
朋友又未去過, 才有现在的行程。
亦有朋友話唔好去, Venice 好污糟, 澳門既Venetian仲靚


後來亦從1733處發現 Munich 去Salzburg 才2小時車程,
我多付了轉機時間和$$$~X(
亦錯失了Asia miles.
錯有錯着, 我們難得遇上好陽光, 令我們喜歡上了Venice!

今次租 WifiBB, 係機場令.
不過 slovenia 同 croatia 用唔到,


第一次坐A380,坐位係闊D,不過並無想像特别。online check in 見可以$1800 起upgrade 去premium economy.  話坐位空間大40%.   掙扎着才想起上網check comment.   卻失望發現好多人話坐位好差。算,慳$$$。   第一次坐法航,外藉空姐出奇地做事快。 




食物也比想像中好。   
仲有好味既意大利零食和我至愛既 Milano 餅 :x:x:x

]

 巴黎轉機, 來回都不停轉 gate
差d攪錯!




抵逹Venice 後,過關前有自動售票機買巴士票。只有單程,3日票,4日票等,没有我要用的24小時船票。出關後見到 public transport office 既長龍@@,好彩都快,埋到counter 姐姐話我要去最右手面一模一様既counter, 雖然少人排隊,就無次序,2邊人龍都唔知邊個先。counter 又唔會show 大大既$$$ 牌,行到埋去counter先show 比你睇,又有車,又有船既套票,都唔知點㨂。最後選了船既24小時套票,包一程ATVO巴士由機場去市中心 Piazzale Roma.

去到Pizzale Roma 轉船的話, 
唔駛令行李想天橋,


但看见人滿為患既小船

再想起多次的沉船意外,我還是辛苦點,

 
提着行李爬上一條條天橋去酒店。

仲要俾人搶住令行李, 然後伸手問貼士!
不過咁幸苦, 朋友都願俾,
只係俾少d, 話無$$$
記得當年去南非給了HK$20
俾你都用唔到3:-O

 

剛好中午,陽光充足,怎么拍都好美。

 




 沿途中朋友好餓、
走過Sephora 隔離間 pizza 店較多人,
點了pizza, 
估唔到十分好吃,好crispy. 




食完繼續行去 Hotel Antica Raffineria
要係 Leonardo Hotel 先 check in,
話5 mins walk from Antica Raffineria。
Leonardo 酒店位于窄的橫巷内,連對面的士多都唔知呢間酒店。





Leonardo hotel 會係電腦先 show 一路行既圖片.   只提供地圖教點行去 我地住既Antica Raffineria apartment, 無人带或幫忙抬行李!仲要行咁遠!



又過幾條橋 ~


揾呢個門口,揾唔到咁點算!


 走入長巷
 

再揾門,共有3條無標記既Key,
記路仲要記邊條key
門內有門::uu7108 
 
  終於開晒所有門
no WIFI
breakfast costs 5 euros per person


窗對住河,唔怕嘈.


本来好想坐45 mins 水上巴士 to Burano, 食完飯揾埋酒店已经3點幾,明天得半日時間又趕,只好放弃。

先走我們酒店的Cannaregio 區,沿路上好多餐㕔,再走向San Marco 廣場。






Venice info:


Tour list:
1.  意奧斯 預告
2.  Fly to Venice (Day 1) 
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 

15 comments:

  1. 第一個留言,證明我真係等緊架!
    真替你擔心,乜都自己揾,聽聞治安又唔好!
    不過你地都算好叻,人地生疏………讚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為你既支持, 百忙中趕多一篇俾你睇! 去之前細佬都叫我小心, 不過成個trip 包括 Venice 都感覺安全.

      Delete
    2. 你坐A380係樓上定樓下?
      有無靠GPS?

      Delete
    3. 樓下. 你指開車用GPS?

      Delete
  2. 嘩,呢日好似走難咁。又趕又辛苦喎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對我團友真係走難! 確是辛苦, 對我還可.因為要自由行先見到Venice既呢面. 我的話我還想趕埋去另一島同睇埋夜景呢!

      Delete
    2. 呢晚食埋dinner返到酒店10pm, 我都係想影幾張夜景相, 唔會好耐既, 而且我唔可以唔瞓架, 頂唔順!

      Delete
  3. A380,係我好想坐下既機種黎架。睇完你既體驗,我減左熱添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我坐既係 Air France 既 A380, 我唔知其他航空公司會唔會唔同, 你可以 search 下網上comment. 如果有機會, 相信 first class 會好正. 今次都見有廣告話有 suite, 即類似 First class 位 + Curtain 變成個人空間. 來回都full, 唔知係咪大機, 返來香港機場等行李等咗好耐!

      Delete
    2. 九月飛德國是坐德航,係747黎既。
      有機會我都想試下坐A380架。

      Delete
    3. 之前搭Emriates去德國都有A380揀, 同你一樣, 因為未搭過都想坐下, 點知發覺同一段機程, 飛耐兩、三個鐘, 即時唔諗, 所以有個疑問, 唔知A380係唔係飛得慢D呢?

      Delete
    4. 剛剛聽朋友講 Cathay 同 Emirates 既 A380 好似 唔錯. 我今次瞓到, 並唔覺得飛好耐. 不過唔覺得Air France 坐位特別大.

      Delete
  4. 去酒店條路好似打機搵寶物咁, 過唔到, 就冇得在Venice玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次可以放底大行李係車站, 只令細行李入城!
      有$$$既可以搭 Taxi Boat

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"