Sunday, May 17, 2015

法華經──和平與共生的啟示展覽

同事係國際創價學會教友,
才認識呢個團體和展覽.
教會安排了導賞團.
去到都唔少人.
導賞團都要等.
等同事放工
做了我的私人導賞 guide ::vv4059 .
展覽亦得到敦煌研究所提供,  敦煌莫高窟文物展覽.
沒有傳教成份在內,
比我預期好好多.
又上了歷史一課. 



好似未去過
下次再來.




適逢同事生日,
有教友送既旺角火車站 A la Folie Pâtisserie 芝士蛋糕
仲有4個配料盒分開上.

我地係殿糖級食tea,

木槺布丁都唔細



想唔起2人都食唔到咁多.
剩係香蕉船都夠飽 ::kk3202
 


2 comments:

  1. 敦煌係我最想去既內地地方

    ReplyDelete
  2. 好難約人去,我一早跟埋一班6、70歳老人团去。趁月牙泉未消失,快D去啦

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"