Thursday, July 2, 2015

Plat du jour @ 太古坊

返到来都係有 jet lag.
平時早醒既我竟然可以係
7月1日放假日瞓到10:30am! 
媽咪都問我發生乜事!

今日约咗朋友食lunch
食西餐食到怕怕,
點知朋友又選了法國菜!

onion soup






Escargot - 比法国食既好食


歐洲返來後戒咗奶茶,飲杯iced coffee 提神先, 塊蝴蝶餅好食


 蟹柳沙律 - 好味!



Risotto 



Mussels - 比法国食既大隻好多



薯条加 mayonnaise 好食



Apple Crumble
 

Sundae


估唔到餐廳好大。
坐了2個多小時,
回來工作又是惡夢的開始

4 comments:

  1. Replies
    1. 都唔錯, 比法國既好飲好多. 呢間法國餐好得, 值得去.

      Delete
  2. 你親身試食兩地法國餐,估唔到香港仲好食d。
    我住咁近都唔識去食!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見人地係法国食得好,係我地無缘啫。
      朋友住呢區介绍架。
      你有美味住家菜,咪少D出去食

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"