Friday, October 9, 2015

Groupon 名古屋日本料理

去四國後已好少係香港食日本菜.
朋友在 Groupon 揾到呢個餐,
估唔到十分抵食.

上海出差前開始咳,
睇了3個醫生,
頭2位醫生既藥不及力,
後來同事介紹一位醫生先係對症下藥,
人又 nice,
諗住好返好多,
食到一半又開始咳,
 結果我都食唔晒呢個餐.

$498 四人名古屋共享日本料理 12 道菜套餐  (價值高達 $1776)
  • 刺身盛合 (油甘魚 2 切,三文魚 2 切,甜蝦 x 2,北寄貝 2 切)
  • 沙律:名古屋海鮮沙律
  • 湯:活鯛魚豆腐湯 2 碗 / 大蜆湯 2 碗
  • 串燒:黑豚肉荔枝卷 2 串 / 香脆豚肉串 2 串
  • 招牌精選:名古屋雞翼 2 隻 / 自家製雞肉丸 2 串
  • 鐵板:牛油燒帶子一客 (4 隻) / 鐵枝魷魚鬚一客 (2 人份量)
  • 壽司盛合 (吞拿魚壽司,活鯛魚壽司,三文魚壽司,左口魚壽司各 1 件)
  • 小食:日式煮鴨
  • 天婦羅:大蝦天婦羅 2 隻配日本番薯 2 件或日式吉列炸蠔 2 隻
  • 主食:日式海草魚蛋湯烏冬 2 碗 / 柚子角印魚生飯 2 碗
  • 甜品:北海道芝士蛋糕 2 件
  • 飲品:橙汁 / 可樂







鉄板牛油燒帶子, 每人都有2隻


香脆豚肉串



無影晒食物相,
抄groupon 既相同朋友既相.








2 comments:

  1. 咳真係好難好.......
    498四個人好抵,但係我成日懷疑groupon會唔會好難訂位?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我会諗groupon 無好嘢,意外地呢餐好得! 有人介绍后,朋友都订到,现在無lu

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"