Sunday, November 15, 2015

Pudding Nouveau

琴日加班了一天,
煩咗我半年既事希望下星期可以解決埋佢 
朋友臨時約
又唔想去遠,
唯有又係食野.
打開openrice 見到呢間上榜
雖然menu 轉咗, 熟口熟面,
唔知係咪去過個間.
 
 Chocolate milkshake, yummy!



Waffle - 好脆!



Parfait 造形唔同, 喜出望外


係街上撞返位多年無見既朋友,
大家都好開心,
仲可以即刻約埋食 tea!


4 comments:

  1. 我都鐘意佢既甜品,不過地方太細,坐得唔太舒服

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地变咗5人,坐出面個位成日要起身俾人出入。我想试佢既牛角酥

      Delete
  2. Replies
    1. 我地人多, 我只試了少少. 只係milkshake 飲唔晒. 晚飯都係要食.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"