Sunday, January 17, 2016

早出晚歸


老板話要training.
老師只有周六日有空,
我地又無咗假期,
今日6点出門,
花了2小時由屋企去深圳北站。
已提早網上訂票。
但星期六早上超多人。
限取票既counter 平均每人花2分鐘時間取票。
我前面有10几人。 
仲有好多趕時間想插隊既人。 
有上次改签車票排了几条長龍既经验,
大家都狠下心,否則后面其他人一樣趕不上。 
有人開始同站長開戰。回答係你搭飛機都要提早2,3小時check in! 
我搭去虎門只要10幾分鐘火車!
仲要排長龍查證件和過x Ray. 
站長話車站外面有回郷证既自動取票机,有幾多人知呢?
面向車站左面既机,话離售票處遠D個排有喎。 係咪scan 到呢???
再睇返2012第一次搭高鐵既情況 

8人lunch 叫了12道葉都只係RMB$400幾.
 上海來既同事話未飲過黑色既湯 :)
 

最愛既飯香!




仲擔心12道菜太多.  結果大家都食得晒!


點菜既時候話蝦細, 我仲諗住太細唔見得人.....
 來到都ok 呀!


晚上塞車,去食飯先.
結果回到家變成12點既灰姑娘.


 鵝腸好似唔洗$$$
 本來今朝諗住同跑馬拉松既朋友食早餐
可能呢2日食得多, 定係食錯野,
壞肚了:)
 



5 comments:

  1. 妳去train食野?
    目的地響邊呀?

    ReplyDelete
  2. 十二款菜都好正咁 , 原來你份工都要上深圳嘅 , 真係幾頻撲呢~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以去深圳就好啦, 宜家d工廠搬到好遠. 我啱啱返呢份工俾我2個選擇, 潮州 or 陽江!

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"