Wednesday, May 4, 2022

九町屋日式料理

May 4 

想食日本菜,想起好耐冇去既順壽司
入到去见壽司 bar 台玻璃冇晒
職員话宜家只做熟食
問晚市會唔會有壽司,話因為冇師傅可能以后都冇
先發現順壽司已改名為順日本料理
坐底后再睇餐牌,再諗下都係想轉餐廳😅
選了另一間細佬想試既新抵食餐廳 九町屋

雞丸骨小丸子



吉列炸芝士
D碟好靓


薄鹽豚肉 - 飯 Burger


成隻和風辛味軟殼蟹


我地二人選點心咁, 係咁 tick 
大熱天我又想食牛肉鍋
牛肉壽喜燒鍋配米飯
一大碗白飯
前菜已饱晒,唔應该加鍋
本来减咗少少肥,又加重了少少 😝


咖啡飲唔落了
外賣返屋企 wfh 慢慢飲



8 comments:

  1. 隻軟殼蟹好吸引呀!點解𨍭咗餐廳都唔食壽司呀😋😋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 隻軟殼蟹整得好靚,雖然粉多D,但味道唔錯
      呢間都冇壽司,之前行咗几條街冇心水。都好彩返來呢間食,好滿足
      跟住仲有二餐壽司,終於食到了

      Delete
  2. 我不喜歡食生嘢,所以壽司刺身之類都唔啱我,睇落呢啲熟食都唔錯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日式都有好多熟食選擇,但我就好少選呢類餐室

      Delete
  3. 好多炸野喔, 不過久唔久吃下無防。

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 都係熟食,但呢間選擇多D,冇后悔

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"