Sunday, November 26, 2023

哥連臣角探射燈碉堡

Nov 26 

同媽咪去食太古城 Carnival Food Court 
又食我至愛既 Tempura 飯 @ Oreno Ten 俺の天
今次點鰻魚丼😋😋😋



唔想食太多
試下築地銀だこ章魚燒


食完去行我想去好耐既哥連臣角探射燈碉堡
冇準備手機唔夠電,ikea 買條充電線平過以前
細佬聽到柴灣開咗扶手電梯上哥連臣角墳場


無預去行山
無著行山波鞋, 係開頭一少段比較跣





少咗行山,落樓梯腳軟


4隻腳真好😉


當年山竹倒塌
感覺好安全





點樣行落去
有人玩攀石



















不走回頭路
小西湾落山

Info:

10 comments:

  1. 崖邊非常危險,不慎一跣腳就會出事,不值得攀爬。

    ReplyDelete
  2. 呢度好靚喎!我就嚟遊覽香港啦~ 第一次咁期待🤪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 现场唔係好大,啱啱影既角度好。 返来過夏天既聖𧩙?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. 過咗聖誕先返⋯⋯ 還我香港的冬天⋯⋯🤣

      Delete
  3. 天氣靚、景色靚、美食靚。真係,平時一定要多做運動、多郁動,否則真係上落石級時「腳仔軟」。崖邊危險,千祈唔好行近。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"