Thursday, May 29, 2008

一年一度既appraisal

又係做appraisal既時間~ 今年多咗個鬼佬老闆, 佢都加入一齊做appraisal.  結果好似變咗英文考試.   一入來就好似港姐咁叫我講下過去一年工作既感想.   最難答既係今年多咗抽象提目, 好似關於passion, motivate...... 問我點睇自已既passion wor.   我都唔知點答, 結果俾我上司話我離題  佢仲教我答 I'm enthusiastic with my job.  係wor, 一於抽象對抽象嘛  太耐無用呢d抽象字眼, 唔記得呢d英文字啦

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"