Thursday, December 18, 2014

1. 四國 Day 1 順利到步! (更新)

 今年爸爸和我生日我們都不在香港.
爸爸和我又接力出發.
唯一相見的一晚又點可以無蛋糕呢

 



爸爸忘記帶相機,
出發前才問我借,
我的sony 機又開始出問題,
想起三叔公買了的新相機,
去電器公司一看新相機,
就一見鍾情.


新禮物剛好適合寒冬.
超輕版!


機場都好有聖誕氣氛



我地乘坐中華航空, 經台北直接飛到四國
免去大阪開車去高松既時間,大約2-3小時車程
HK to Taipei  10:05/11:40
Taipei to 高松 (Hamamatsu)  14:15/17:50 (有 1 小時時差)




現在才發現錯體字


好耐無去台灣
感覺台北機場大了好多.
亦買到東野圭吾小説夢幻花





順利到步,天氣還不錯,只是冷
google map 教坐巴士去酒店,
宿Super hotel 高松·田町


酒店不用鎖匙,
酒店只提供密碼
 壞處無法控制室內電源,


酒店是用 bunk bed
可避免互相吵醒


酒店更提供多款枕頭選擇
上下床既 枕頭都唔同款
客人可上網站購買
酒店不接受現場購買
 


酒店給女士的禮物包 


禮物唔少
退牙刷給reception, 
仲可換一包餅和種子.



酒店有小小的溫泉室,
男女分時間浸浴
女士需在reception 令鎖匙進入.
  聞到室内氯氣
不過係溫泉室沖涼,
總比房間廁所既空間大! 

酒店樓下就係步行街, 好方便!

成條街都係餐廳
跟着 blog 開飯最安全! 

涼拌番茄



涼拌洋葱 :x:x:x



茄子


飯團 :x:x:x





能看出我們選了那2條魚嗎?


高松名物骨付鳥- 1500yen 一隻雞脾!



四國名物: 鰹魚

芝士魚  :x:x:x


可惜没有菠菜,柚子酒
4人 9400 yen, 餐厅自動俾10% off

Blog to read:



行程:
四國 預告
1. Day 1 順利到步! (更新)
2. Day 2 我也来楓一楓 + 高松烏冬 (更新)
3. Day 2 今日天氣 + 鳴門 (更新)
4. Day 3 德島拉面 + 倉敷
5. Day 4 倉敷早市
6. Day 4 倉敷美觀
7. Day 4 宮島
8. Day 4 廣島蠔 / 聖誕燈飾
9. Day 5 廣島原爆館
10. Day 5 今治毛巾美術館
11. Day 5-6 道後溫泉
12. Day 6 四万十川 / 足摺岬酒店
13. Day 7 足摺岬
14. Day 7 高知
15. Day 8 小豆島 (上)
16. Day 8 小豆島 (中)
17. Day 9 小豆島 (下)
18. Day 9 Dolphin centre
19. Day 9 高松
20. Day 10 栗林公園


20 comments:

  1. 玩得開心啲,等你報天氣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似係呢2日差D,跟住會好好天,可参考呢个link. 天气仍在變,今日睇同琴日睇都有變化

      http://www.jnto.go.jp/weather/chc/area_list.php?region_id=6&day=9

      Delete
  2. 真係如你所講,食食食噃。

    ReplyDelete
  3. 天寒地凍, 當然要食野暖身 ::mm1963

    ReplyDelete
  4. 我認到你地揀嗰兩條魚。

    ReplyDelete
  5. 今係男女唔平等,點解只有女士才有小禮物喎?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 我見3叔公個blog 影個張相好靚. 我仲未熟部機, 仲有focus 問題未識解決. 影得靚, touch screen. 不過無得用external battery. 超快無電. 今年跌價都幾多.

      Delete
    2. 原来係電腦城買相機平好多!

      Delete
  7. 睇到今日至留言,我發現你個旅程:
    以食為先!
    成日用手機影相!
    團友中無人特別鍾意影相!
    你好鍾意影街d動物!
    隨機應變,改變行程已經架輕就熟,難唔到你…
    to be continued...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本既自然風景不及其他地方, 食物就最優越.
      琴日行山行到我屎屎下, 都唔想令相機 :P
      啱啱先令到團友 DSLR 既相. 睇下先.
      今次我地見到好多動物, 陸續有來 :)

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"