Thursday, July 17, 2008

分體冷氣機漏水

天氣炎熱, 傍晚發覺冷氣機出事, 原來無冷氣用都好痛苦 

事原開咗冷氣後無關門,  隔咗一陣聽到滴水既聲音.  正奇怪無落雨點解屋企會漏水 .  向上望居然係分體冷氣室內機既出風口滴水.      現在才發覺房內感受不到冷氣..   機件可能負荷不來, 被我攪壞了.  我嘗試開勁冷氣, 期望把水滴變回冷氣, 不過水滴依舊.  我怕會觸電, 最後只好熄咗佢.  

第2日call 人修理, 師傅同我地熟, 唔想晒我地$$$.   叫我地先試下洗乾淨隔層網, 冷氣機污糟都會引起滴水.  最好2星期洗一次.   我地check過都唔係污糟.  我只好再試開冷氣, 花時間希望可以把水滴變回冷氣.   今次無琴日咁多水滴.   大約半個鐘度無再滴水啦

今次好好彩可以省回修理費.   我以後會好小心用電器

4 comments:

  1. Thank you for your visit , hope can see your comment soon!

    ReplyDelete
  2. 其實各樣用品,要經常有保養呀,例如簡單的清洗,把塵埃掃除等也屬於保養。
    我現在開OT,但辦公室不提供空調,好焗好熱,所以我感受得到你的苦況啊!
    [版主回覆07/26/2008 13:46:00]咁你快d走啦.  

    ReplyDelete
  3. hi 我的房分體冷氣機滴水點解救好, 開開下就滴水一滴滴響
    [版主回覆07/28/2008 21:40:00]有無人為錯誤整壞部泠氣?   無既話可以check下隔層網係咪好污糟? 清潔下, 跟住要有耐性等d水滴完.  無信心最好俾$$$請人check, 因為驚漏電.  不過唔肯定師傅有無解決方法.   希望你係第2個原因啦

    ReplyDelete
  4. 我媽媽屋企既分體都係咁, 上年換左入面既零件, 但今年又再出事, 睇怕唔換唔得了!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"