Sunday, January 18, 2009

塔門2

你地2個影乜呀?



原來有人係崖下釣魚, 唔知佢點行落去
d浪會彈到佢個位架~





你又影乜?
呢張相似返大陸多d~


原來等大浪來既一刻
景點之一 疊石





唔駛一個鐘就可以行完呢邊.
美麗既景點應該唔只一個
不過好似無路行
我又唔記得帶資料

好彩有人帶咗一份地圖
方向就知啦
但係條路係邊



走回天后廟方向,
一見到有分义路就轉入試下



轉下轉下見到村屋d人, 問下路
佢話我地之前見到球場對上恐怖既泥路就係我地要行既路
好多人都唔想錯過, 試下行啦~

村屋既太太問我地買唔買楊桃, 我地無要
結果佢送咗我地一人一個, 多謝你啊~
當然都酸酸地, 不過都幾爽




路就走啱啦, 要行一條好窄既樹叢中
d樹枝會整花你面個隻  
不過都係揾唔到 「 龍 頸 筋 」, 
根據 HKTraveler ,須 落 車 灣
石 灘 , 但 入 口 隱 蔽 ,
甚 至 會 在 矮 樹 叢 內 失 去 路 徑   

我地只揾到2條小路
右邊個條落去有45’既斜坡, 
有前人既繩索可以攀落去
左邊個條越行越窄
最後我地都放棄咗.

返到屋企揾到條路點行
不過都係好似好難揾條路
下次都要跟人行.

不過我地都有幸見埋最後一個景點 - 獅子滾球
本來諗住呢個係睇唔到
不過睇唔明邊度似獅子



雖然唔多想行來的斜泥路, 不過都係要原路折返
中途有條分义路
一邊有黃色絲帶, 另一邊紅色絲帶
有無人可以話我知絲帶代表乜

有上次釣魚翁既經驗, 今次行斜路都變了小問題

球場亦係停機坪



呢度d村屋改建好靚




花花趕住出返去, 先搭船出黃石
我地唔記得影團體相啊~

行完緊係要醫肚.
佢好叻呀!!!   居然識係碼頭帶我地右行3分鐘樓梯, 去佢既海景餐廳~


老板娘推介既蝦醬魷魚炒烏冬, d魷魚幾好食
老板娘仲有話佢既海膽炒飯好食, 不過今日無海膽



冰凍奶茶都唔錯, 盛惠$14支~




老板娘話星期日人多, 星期六好d.



5:30pm 船回馬料水, 等埋我呀~











大海中竟然有塊地~  八仙嶺又大火.
今日唔算乾呀, 點解會發生~





3 comments:

  1. 日落影得好靚呀, 下次我希望可以 join 您地班機佬機婆
    [版主回覆01/19/2009 21:39:00]我仲係用緊canon DC 860

    ReplyDelete
  2. 塔門的確係一個好正既地方,我前年年底去過,亦希望今年內再去一趟! 一共有十三篇~按此分享
    [版主回覆01/20/2009 19:45:00]你好誇張呀, 13篇 d相好靚    可以見到塔門一年內既變化.  我諗我都會好快又去過~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"