Monday, May 18, 2009

Gathering with Hyunsoo


今次又見返一位大學以後都無見過面既朋友, 仲加埋來自 Korea 既 Hyunsoo.    估唔到咁快又見 Hyunsoo, 上次見佢係年幾前既事,  都係多得facebook 將我地又相連在一起.

我真係忘記咗上次帶Hyunsoo 去咗邊.  除咗Harbour City 同許留山外.
今次要記一記先.

Day 1 (May 16)
朝早我先去見工, Hyunsoo lunch 抵達北角Ibis Hotel,.  Due to swine flu, 宜家只要$300一晚包早餐.  
間房同洗手間俾我想像中好.  
仲有無敵大海景

Lunch 去食南翔小籠包
Hyunsoo 仲送咗支BB Cream, 同眼影俾我.   我都係第一次用 bb cream.


 跟住去太古城見丹尼斯.
太古城仲有花展~


跟住去wax museum.  不過見人多, 先去cafe deco 食野先.
好似多咗好見蠟像同換咗衫.

 
















宜家蠟像館仲多咗好多道具俾人影相  



仲有驚嚇既房, 我地唔敢玩

出去之後見到有shop有一堆 Jack 既公仔



Day 2 (May 17)
本來諗住去大佛. 估唔到個日好天, 人又多.
結果我地去咗Elements shopping.  
再去食百樂門食點心, 好好味

Dinner 本來都諗唔到食乜.
媽咪提醒留返係北角區食蕃薯苗, good~

Day 3 (May 18)
我地竟然去咗北角街市食早餐!!!  
街市d人以為Hyunsoo 係日本人~
日本人果然特別 popular.

我到今時今日都未去過東寶小廚
街市果然係香港一特色~
仲第一次去德成號買蛋卷添~


1 comment:

  1. 晚安呀! 祝你事事如意, 龍馬精神, 心想事成, 龍年行大運!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"