Thursday, May 20, 2010

武廣高鐵

武廣高鐵 (wiki)

湖南暴雨成災, 本來取消既行程竟然成行.
到咗湖南反而聽到深圳香港暴雨,
連深圳機場都要關閉.

同樹幫我 check 咗羅湖往廣州南站既班次
每小時有一班 (7:40am, 8:40am......)
不過後來才知道佢講既係大巴,
唔係火車

去到深圳往廣州火車CRH既 counter,
售票員話只有往廣州及廣州東既車.
再走去長途火車既counter 問,
亦只有往廣州北,
問往廣州南既又叫我去問CRH既 counter.
只好再去另一個CRH既 counter 問.
另一位好似資深既售票員,
俾咗張往廣州既票我,
我問了3次係唔係往廣州南,
佢叫我自己睇火車票上既站.
票上只有寫廣州站,
難道票務人員對火車站都不熟悉
最後打電話俾廣州既朋友,
才記起廣州南站係panyu.
只好係廣州東站再轉的士,
如果去咗廣州站就更遠

好彩廣州東站到廣州南站只需30分鐘 (的士RMB$75).
趕上了10:50既火車.
坐車既人都唔少,
不過去到先買票都買到.

廣州東站坐落係 Panyu, but in a middle of nowhere.
外觀幾靚, 似晒機場既樣貌 - see photo 廣州南站 (MOUNTAIN YUEN 2010年5月14)
不過得個大, 入面依然乜都無,
連餐廳都無

去到月台真係嚇咗一跳
有成15個月台,






當然好多月台仲未開,

只係開咗幾個.

成個火車站仲裝修緊

仲有漏水情況

想像將來高鐵全國通行,
香港去廣州只需36分鐘,
或者每小時一班車,
非常方便.
香港昂貴既做價,亦無可避免


只要2個鐘就到我既目的地株洲西
高鐵唔一定站站停,
要check 好班次.
途中落大雨,
車速由350公里/小時 減至 280公里/小時,
我地既班次晚點了差唔多半個鐘.

每個火車站都好靚好大


不過都係坐落係 middle of nowhere.
株洲西去到我既目的地醴陵 (baidu) 都要1個半鐘.

係月台上見火車開過,
好快,似晒日本既火車.
只可惜中國人依然無讓客落車先既美德



醴陵超多賓館, 仲要係好多間都 full 晒.
唔知d人來醴陵做乜行業
本來想住4星近河邊既新酒店,
不過暴雨過後, 當地人都唔推介.
最後住醴陵金陽酒店
都乾淨, 不過係路邊, 車聲好嘈

當地比我想像中落後,
晚餐去咗間酒樓, 好多蒼蠅,
不過d 菜又平又好食,
Mostly spicy food.

火車站同樹買咗當地特產, 當然比市區貴.





回到廣州, 依舊 impressed by the 車站.



回來見到永東有巴士直達香港,
點知原來係 panyu 仲有2個站 (祈福, panyu 賓館有站),
多用了45分鐘左右
下次都係搭去羅湖

售票員又亂講, 去 Yau Ma Tei 話去灣仔.
佢地既 training 真係唔夠呀.
結果2個鐘 湖南 - 廣州 (回程更快, 因為少停站)
廣州 - 香港3個鐘
feel all the transports are very slow after taking 高鐵


4 comments:

  1. 我有去過湖南, 不過未去過醴陵 ! 剛看到醴陵最有名是出產 瓷器. [醴陵釉下五彩瓷薄如紙、白如玉、明如鏡的特質,而 且非常薄,燒制時溫度要求達到1360度以上,極容易變形,因 此成品率很低。] 應該幾靚 !
    [版主回覆05/28/2010 22:42:00]湖南我只係去過張家界, 仲想去鳳凰。 真係好佩服d人可以整得咁靚~

    ReplyDelete
  2. 昨晚我已回港你呢?
    [版主回覆06/21/2010 08:36:00]返咗來啦, 晒到黑晒

    ReplyDelete
  3. 1372〈一生得意〉June 21, 2010 at 11:50 AM

    你都試咗嗱!搵日去試吓先!
    [版主回覆06/21/2010 21:50:00]去呀~   可以去張家界, 鳳凰... 好似仲有一座山係火車線上, 唔記得個名.  如果唔駛爬山 , 3星以下, 話埋俾我知

    ReplyDelete
  4. 我都晒到舊炭。不過晒好過落雨,我只遇上半天下,真好運。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"