Tuesday, July 20, 2010

穆斯林大餐廳

朋友想去深圳唱K.  打完風, 竟然無落雨.
原來K場只係公司附近, 我從來都唔知

K場話包Lunch Buffet.  不過實情野食少得可憐
好平, 唱咗4個鐘, 每人都係RMB$70左右.

Dinner book 咗穆斯林大餐廳

好彩訂咗位早d去, 同房仲有3台香港人,
好似係香港飲茶好嘈
本來唔凍既冷氣再升上27'C.
香港人既本色當然迫到餐廳找電風扇
K場呢, 最高都係得22-23'C
大陸同香港都係天壤之別

好滑
攪到我地成日彈d汁去他人身上



牙簽羊肉



羊肉排 - 超正
有人話椒鹽羊排唔一定好食. 今次無叫.



招牌菜大盤雞 - 最好味既係土豆
入面稍厚既闊條面都唔錯~


烤羊肉串 (多加孜然 - 一種香料)


面都好味,不過太飽食唔落




今次仲認識咗位滿族既朋友, 第一次聽人姓暴.  好特別既姓氏~

5人都只係每人RMB$50!!!
下次揾多d 人再去.

隔離台叫咗烤全羊,
唔記得問佢地好唔好食添

1 comment:

  1. k buffet係因為我地去得太遲啦, Nicole話佢之前好早去,11:00 左右去好多野食. 其實香港都唔少人有滿州血統, 但香港填任何表格又無民族呢一格, 大家無乜事唔會特別提之嘛.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"