Thursday, May 12, 2011

Shangri-La @ Shenzhen Futian

朋友出差今次可以住靚酒店,
本來諗住去唔成,
最後諗到長命功夫長命做.
熄機走人.

自從公司cut 晒budget,
好耐無住靚酒店
好大!



不過上網好慢



仲有大closet 添!



Bath 仲有電視睇,
都係同人唔同命!




又encore 二八順德菜
終於食到花生魚皮, 好味. 不過其他菜式差咗



呢支係香港另一間日本餐廳松坂order.



好好飲.
我地無問$$$ 就order 第2支.
賣單嚇親人

Info:
ck仔

1 comment:

  1. 我都覺得花生魚皮好味,不過我媽媽話會有好多菌, 其實魚生&壽司咪一樣咁多菌 !!
    [版主回覆06/02/2011 21:52:00]haha... 耐唔耐食一次唔理啦, 宜家多樣食物都有問題, 防不勝防.  有時都要享受下

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"