Thursday, June 30, 2011

5. (Day 3) 曼谷海鮮之旅 (mansion 7 & bbq dinner)

Jun 21 (Tue)

我地2位女子唔多好行街,
2位男士卻行街多過我地.
去曼谷之前大家都唔得閑plan 行程,
第3日已經唔知做乜好.
真係有d 浪費.
結果我同友人都去咗各自既泰國分公司,
見見未見過面, 而又經常聯絡既同樹.
都係傾下計開心d.
最衰係一位老闆增興話
當係完咗個trip, 就back to hell!

跟住同樹去食飯, 我要local thai food!

3種選擇, 真係想要晒





都係台灣好味d.




好新鮮既pineapple juice









終於食到個好滿足既Banana Ice-cream with Crispy Almond


行唔到咁耐街, 食完飯返酒店休息下, 再與團友會合.




泰國同樹送咗一大袋, 估下係乜




lalala.......




密封既榴槤, 我可以走私令返酒店

仲有泰國朋友自製禮物, 係我最愛既藍色


團友都遲到,    游下水已經係黃昏.
今日隻手一落水就勁痛
晒咗咁靚既泳池




新開既Mansion 7 鬼屋 centre.




幾特別既格局.



有好多game 玩.



鬼屋就唔恐怖.

附近好多餐廳, 選咗團友想食既BBQ.
不過點解我地有冷氣地方唔食,
要係大熱天時户外食呢




見到上面個塊豬油嗎



從未食過咁多蝦,
生蝦既顏色好靚



好味既魚蛋.



四腳超天........學唔到人燒魷魚添



本來話THD204
加毛巾, tips..... 攪到每人THD3xx
我地又被人掠水.

返到酒店, 又再沖涼.


行程:

1 comment:

  1. 1372〈一生得意〉July 1, 2011 at 10:03 PM

    好鬼吸引,又想去泰國走一轉添。
    [版主回覆07/01/2011 22:08:00]我未返香港前, 都已經諗住再去

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"