Wednesday, January 25, 2012

新春廣州遊

最近幾次放假都諗唔到去邊.   

每日都係見一步行一步.
2012 年一定要揾機會放假去旅行

年初2上了廣州.    親戚帶我地去食農家菜.
唔記得咗影餐廳名.

梅子豬手 - 唔夠軟~



好好味既燒雞,
臨放假病都未好返,
忍唔住口再encore 一碟




好好味既蒸炸熳頭



返到深圳, 7:30pm 揾到食,
不過太興8pm 收爐!
無乜選擇.
鐵板叉燒好精緻.


年初一10'c
返大陸已經被朋友話我地crazy,
天寒地凍仲要北上.
去到廣州落雨後仲涷 ; 5-7'c
諗住返到香港可以暖3-4度.
點知
一返到屋企就入房開暖氣









1 comment:

  1. 晚安呀!話咁快公眾假期又到尾聲!好多謝你嘅祝福,大家咁話!我都祝你龍年事事順利,龍馬精神,心想事成,笑口常開!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"