Saturday, January 14, 2012

Pregio by Barista Cafe / Paper Tales Exhibition @ Taikoo Place

免費報紙介紹太古坊附近開咗間 Pregio Cafe.    去去去

跟住openrice 既comment 叫.

Omelette (煙三文魚 +Pepperoni).
初時見menu 既選料好難配搭.
仲以為係salmon sashimi + 一塊塊既 pepperoni.
原來係熟既salmon 放入omelete 里面.
加細細塊既pepperoni.    我仲以為係煙肉添~
配出來喜出望外好好味.



琴晚公司深圳annual party 同今日lunch 都食得唔多.
我近期既no appetite 剛好回復正常.
Pregio Cafe 3 款 signature dish 叫咗2款.
Coffee Banana 多士
House Coffee

Tirimisu 比較特別.
左手面既tirimisu 只有cream, 無coffee 味.
waiter 介紹將手指餅先加下面既 sauce, 再點Tirimisu.
Espresso 比我地試.
我卻覺得espresso + Tirimisu 好味d.
手指餅好脆~



跟住既節目睇 paper tales.
見到魚既blog 先知有呢個exhibition.
miss 咗個導賞團添.




試咗好多iphone 既攝影app.
真係可以係度玩足一日.
好想trade 4s 有更好既鏡頭



娃娃鏡~
 






 



 



女皇既眼淚
 
























7 comments:

  1. 多謝介紹個paper tales,我天日去太古坊出面東海飲茶可以去睇!
    [版主回覆01/15/2012 11:19:33]等睇你d靚相

    ReplyDelete
  2. hehehe... Pregio 係我咖啡Sir開嘅,唔錯架。XD
    [版主回覆01/18/2012 21:03:38]會再去試其他精選

    ReplyDelete
  3. 嘩幾靚喎! Have a great day!

    ReplyDelete
  4. 早晨呀, 年廿八大掃除咗未呀! 祝你事事如意, 龍馬精神, 心想事成, 龍年行大運!

    ReplyDelete
  5. 祝你新年快樂﹐身體健康﹐笑口常開﹐心想事成,萬事如意!!! :)

    ReplyDelete
  6. 祝你身體健康,事事順利。

    ReplyDelete
  7. 新年快樂,身體健康,財源廣進,開心每一天 ! :)

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"