Saturday, February 16, 2013

人日聚會

想不起來多久無請朋友來我家聚會.   
一年前見既小朋友,
已經識行識走,
仲識講好多野

紅衫既姐姐雖然怕生
但一見同年紀既小朋友就走埋去.
妹妹出世既時候好細件,
轉眼間已經比姐姐高



物以類聚







很愛笑的妹妹
仲識學大人講 "好多利是"



放係前面安全d



朋友先去上堂學整 cheesecake
cheese cake 同底既brownie 都好好味



小朋友都愛吃呢



一早食完晚飯,
去埋新開多人既 殿糖級
係好靚,
custard 味唔夠.
都係喜歡Zoe 既多點




1 comment:

  1. 間屋有小朋友真係熱鬧好多,可惜佢地大得好快,唔係好襟玩。
    [版主回覆02/20/2013 22:16:15]Haha,係我地玩小朋友,定係小朋友玩我地

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"