Friday, April 26, 2013

珠江遊

每次去廣州都係指定動作,

包括酒店, 蕉葉, 北京路,

這次客人選了珠江遊.

臨行前仲怕傾盆大雨要取消.

以往這段時候一般都悶熱,

難得天公做美,
天氣又涼快又舒服.

第一次覺得廣州美!



廣州有好多碼頭,

選了天子碼頭下船,
近北京路,

船有好多種,
剛好買了客人想坐既龍船



我的話會選大窗口既遊船






龍船室內只有小窗口



廣州既建築物越來越靚




時間關係慶幸選了1小時包套餐, VIP 窒內房 $138 有些船係2小時自助餐
難得挑食的客人都喜歡~



唔係人人有心型蛋 :)




雨後特別美















3 comments:

  1. 我去過廣州很多次都沒有遊過珠江呀!
    [版主回覆05/12/2013 21:48:18]我都係第一次

    ReplyDelete
  2. 同意你話揀大窗口既遊船,影相都會靚d!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"