Monday, June 24, 2013

3. 二条市場海鮮早餐 / 彩香之里花田 (Day 2 )

今日會去花田,
最緊要好天



先去二条市場吃早餐.





是西瓜嗎


:x:x:x




老板問我地要唔要上等海膽
我地無要.
不過有 d 失望.
我對10年前係小樽食過既海膽飯, 依然念念不忘.
結果今次無食到好味既海膽飯





食完早餐去Toyota 拿車.
本來想租7人車,
仲擔心夠唔夠放行李.
第8位團友加入後,
租2台車就唔駛煩.



child seat




去便利店入貨,
遇上一位慢吞吞+有限英文既老人警察,
對路過既人檢查.
我地8人行當然費了一段時間才可離開




可愛既小朋友





終於趕上, 旅遊書推介既Barbarian 餐廳
過咗食飯時間會休館~




拿手係咖哩飯.



Sausage curry rice



彩香之里花田

早2星期收到他人既相,
已經無乜期望
不過去到依然失望



呢棵已經係比較多花既Lavender.




到此一遊
















1 comment:

  1. 無論味道如何,我都好欣賞日本人做食物嘅誠意,唔食得都睇得!
    至於個花田,真係失望喎!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"