Wednesday, August 14, 2013

杭州逸酒店 (The East Hotel Hangzhou)

Date: Aug 13, 2013

忘記了N年前去杭州出差,
當年住 Holiday Inn,
樓下間餐廳既杭州菜好好味,
我可以每天都去同一間餐廳.

今次看comment;選了評分較高的一間.
杭州逸酒店 (The East Hotel Hangzhou)

出發之前一星期當地有高溫警告,
我去個星期算好 d
下午在車里仍然可怕

copy 酒店網址既圖片.
內里是不錯.

最喜歡特大closet.

可惜我忘了選一間高溫下有游泳池的酒店

酒店給我 upgrade 上了套房,
辦工位置卻唔夠光.

幫同事買雛菊, 
已經知道杭州平宜
估唔到只要幾十元.

這次對杭州有點失望.
唔多似大城市既發展.
酒店雖唔錯,
附近卻好少店或餐廳.

下次可以去杭州西溪, 千島湖等自助遊.

可以住Banyan tree 更加好



1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"