Friday, December 6, 2013

澳門 day trip

因為皮膚敏感,
放棄不去台灣::kk3013 .

又想快D放假。
细佬剛好放假, 想去澳門.
為避免weekend 人多,選了星期五出發。
星期五依然人山人海,
中國人真不容少觀!

放假都心大心细,當然係未plan 行程啦。
上次見頭條介绍一間pancake 餐㕔,成了今次的目標。

坐係船上先睇返得意姐既美食之旅,又多了路環一個選擇

點了blueberry pancake, 
無諗到有ice-cream.
先來甜點
 



努力戒口唔飲咖啡, 
來杯Kiwi + lemon 飲品都唔錯.
細佬點了咖啡一般

 Mexican Double burger 雖然好吸引,
份量好似較巨大,
(photo copy from lovefood)
 
點了較細的 Aussie Burger
原來係pancake burger
2人 share 個 burger + Pancake 份量剛好.

吃完burger, 本打算去食雪糕,
唔記得咗點行.
細佬想食黃枝記又人多.
係議事亭行來行去,
上到澳門 wifi 就向果欄街出發

先到上次無食既榮記荳腐麵食 
豆腐花係好滑,
不過太甜.

再帶細佬食椰子雪糕

好彩出發前睇返得意姐既美食之旅.
我其實無take note,
去到牛記咖哩美食無得上網,
只係記得食牛, 唔知食乜好.
看來看去只有牛腩牛什.
本來想叫清湯腩.
細路突然叫撈面.

登登登登.....
牛腩牛什撈面一上場就好吸引
 係我成世人最好食既牛腩牛什
撈面+埋湯汁都好好味
對今次既行程已經好滿足 ::kk3058

 臨尾想起院友上次仲有食墨魚餅
雖然唔想食熱氣野,
諗唔到食乜就叫埋.
估唔到內里好多墨魚粒, 仲好新鮮

後來先知牛記都係米芝蓮食店 :)

再繼續上次未行完既賽車博物館, 
同紅酒博物館.
紅酒博物館仲有紅酒試飲.


又一天
dinner 原來想去食極力推介既乳豬焗飯
雅憩花園餐廳

揾唔到巴士站,
只好encore A Tasca do Luis

去到碼頭好彩尾2後補提早半個鐘上船,
本來要分開坐,
靚仔竟然主動走來同我調位.
佢本來坐aisle seat,
調我個中間位,
多謝晒::kk3116 

下次仲要去食叻哥介紹既 

9 comments:

  1. Replies
    1. comment 有人話得, 有人話唔好. 我覺得又大份幾好呀~

      Delete
  2. 由朝食到晚囉。。::ee5130

    ReplyDelete
  3. 原來澳門遊可以安排得咁正! 讚!

    另外我想問yahoo係咪已經幫你搬晒d blog過黎? 有無漏?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我的美食之旅:)反而住一晚的話,我第2日一般唔知做乜。
      無漏,最近都开唔到yblog

      Delete
  4. 撈面和墨魚餅都好吸引呀!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"