Wednesday, June 4, 2014

11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)

Hallstat to St. Wolfgang 聖沃夫岡 (40 mins)
薩茲卡瑪谷高山鹽湖區 / Salzkammergut

早上開車不用一小時就到 St. Wolfgang
今日陽光普照.   我地一去到就好喜歡呢個town.






靠GPS 都揾唔到我地酒店,
走來走去, 先係海邊影張相!






 
   呢張相如果唔駛遮人, 都可以上 banner :)


迷路已成我地既指定動作, 
問路問完又問



終於找到了我們酒店 Platzhirsch zur alten Wagnerei
Triple room with balcony - 90.87euros
10% VAT - 9.09euros
Total: 100 euros
WIFI included, breakfast cost 8.9euros per person.
no car park

原來就在主路上, 好方便
只是門牌好細, 被遮了

 




可惜沒有停車位,
隔離室內停車場好貴!
走遠d泊車
下次還是要找有停車位的酒店



   好大間房, 仲有露台,
   最緊要有電梯上樓!

View from balcony




門口有餐台,
門牌都蓋住了
早餐要另計






琴日先同團友講天氣唔好, 就唔好上山.
今日卻帶運,當然要坐埋蒸汽火車上山!
可以買套票 夏夫堡 (Schafberg) 鐵路 + 船票去St Gilgen.
慳$$$, 只買了火車票,還是開車去 St. Gilgen.

          睇2014 folder 入面有d recommended hiking routes,
          有機會秋天再來希望可以踩單車游湖

11:00 火車上山頂,

登山火車有2個站:  Schafbergalm 和 Schafbergspitze(山頂)。 
除非打算行落山
中途無得下車

好方便既開窗方法

團友做好功課, 上山方向坐入面多d 景望.






終點站Schafbergspitze:


一落車要先做回程既 reservation.
好多都無位了,
只剩下14:15車有位,
只有2 小時在山上.


 









  Sony 機又入塵了 :(
  在山頂走了一圈,
  東南西北各有 surprise ::cc9006


 
   奧地利湖區就這樣完美盡收眼底



   不過天氣也要完美才行


不會分東南西北了,

當呢邊係北先
前面火車站d相既係南


 

 

   旅程中失去了胃口,
   吃得少,
   每天未到12pm 都會肚餓.
   問老板還有最後一條芝士腸
   雖然唔想食包,
   估唔到條腸好好味啊 ::cc9014
   後面想再吃都找不到.



東面:


 西面   


360度都係湖!

我喜歡St. Wolfgang 多過 Hallstat,
不過要影張靚相既角度好難,
有機會還是親身去一趟吧 >:)



終於有張見得人 :x :x :x



有新口味 magnum champagne 雪條。

 


Time to Go again!

 




  點解要抬大炮上山???


回到市區走走

 




Mini 版 Merry-Go-Around :x:x:x




還想繼續影, 不過小伙子好快走返入去.


先去超市入貨準備晚餐+ 早餐.
歐洲好多種類,
售價才0.99歐元
放toast, 餅乾都好好食 :x:x:x 


留下了朱古力
只好放團友的手信照




省$$$開車去St. Gilgen。  


St. Gilgen也有纜車可坐


St Gilgen 沒有想像中漂亮,

較多小孩遊樂場適合一家大小去。


Trip 後感:
最早plan 行程係住2晚Hallstat, 2晚St Wolfgang, 去過既朋友話ok。
我們這次旅程共要去6個湖區,我也擔心會唔會悶親,
天氣唔好去唔成Gousausee,
2晚Hallstat 和1晚St Wolfgang 剛好。
後來發現Hallein 有更大的 ice cave, 唔知會不會靚D.
要留耐d 都得.Hallstat 和 St. Wolfgang 附近都有步道和單車路線
今個trip無機會踩單車,
即叫我揾機會再返去.
等我加返入去旅遊夢





Blog to read:


     
    11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5) 
     

22 comments:

  1. [ 呢張相如果唔駛遮人, 都可以上 banner ]
    咁用軟件整走個人佢就得啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好矛盾, 我喜歡有人既呢張, 只係唔想人上鏡;))
      我未識用軟件整走人, 未有時間學

      Delete
    2. 我都估到你係咁諗,不過就等你自己講。

      Delete
  2. [下次還是要找有停車位的酒店]
    呢一樣係我搵住宿點既第一項要求。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 選酒店既時候我考慮近湖區. 有機會踩單車唔駛上山. 琴日睇人地山上既酒店, 仲有 Lake View, 好後悔

      Delete
    2. 洗乜要後悔呀?下次又去過囉。

      Delete
  3. [團友做好功課, 上山方向坐入面多d 景望.]
    入面?即係邊一面?

    ReplyDelete
  4. 風景勁靚藍天綠山紅火車, 正! 酒店也有特色, 太令人羨慕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次行小鎮路線, 都係湖光山色. 我都覺得好難得可以成行.

      Delete
  5. 等我研究下,或者有一日我識P走個人

    ReplyDelete
  6. 今次酒店房大d,但係點解d床都係咁近?都幾有特色!
    如果根據時間同陽光嘅陰影去睇,你嘅東南西北方都無錯喎!
    幅"終於有張見得人"相好靚喎,相中人仲揸住麵包芝士腸唔舍得放低,haha !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦! 我地都唔鍾意.
      烈日當空, 咁你都睇得出!?
      怕唔夠時間影相, 我係要一邊行, 一邊食, 一邊影相架!

      Delete
  7. 登山火車都幾Classic,睇落奧地利同瑞士都有D相似

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有D地方都幾似,但又唔完全似。二个地方都值得去

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"