Sunday, June 1, 2014

4. Venice 24小時 (con't) (Day 2)

Jun 1 (Day 2) Venice 24小時 (con't) 

酒店不包早餐,先check out去Leonardo hotel 寄存行李.
向酒店打聽餐厅推介,都在附近。
去不了Burano, 就来個美食之旅。 





好似好趕咁
其實團友唔行得,
我們還有半日時間係Venice hea.







Breakfast
@Pasticceria Martini SNC
不過無位坐,
只有張 bar 台企係度食.
1 x cappucino 1.4 euros
1 x salatoni 2.5euros


好吸引!




好想食, 無奈呢個雪櫃凍,
要解凍一個鐘先食得.




街上水果檔





另一間推薦coffee shop Torrefazione Marchi 就係附近,
终於等到10am 開門,
咖啡香味四溢!
短短時間已有好長人龍,
不想浪费我地有限既時間只好放弃!

早餐後繼續行


  




Smoothies 没有想像好喝,只是坐下的借口

 
 

Venice 係國外算超多人流

行既目的當然係為encore gelato  ::cc4127 





繼續靚 mask








雖然未想食野,
去埋酒店介绍的餐厅 Trattoria Da Mimmo 坐到開門,
又好飲,同飲水差唔多$既 white wine :x:x:x

Tomato n mozzarella :x:x:x:x:x



waiter 唔識英文,
親手教我地落埋醋仲正!





Seafood pasta :x:x:x
 



來到意大利點可以唔食 Tirimisu


今次trip見最靚既郵票,
不過後期行程既postcard 都寄到,
意大利既仲未見影!





 

餐厅旁的 B&B Aquavenice 好像也不錯。
不過選酒店要小心上好多樓梯!

係時候同 Venice say goodbye!
臨走前見人多既coffee shop 终於無人,
原來剛好收1pm,
不過飲落無聞咁正!

去到前一個码頭,剛好有空位既船,
即刻冲上去唔驶提行李上天橋!
好彩唔check 船飛,都唔記得放咗係邊!

天橋有個物體
係咪可以搬行李 ::rr8007 


車站有個 baggage area,
下次唔想令, 可以寄存!


 返到香港, 我先發現我買咗呢本旅遊書, 唔記得帶去睇!




Tour list:
4.  Venice 24小時 (con't) (Day 2) 
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

11 comments:

  1. 呢半日都唔覺得你hea嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我地半日又飲又食, 我地坐係餐廳門口等開門都等咗半粒鐘. 我估我早起都唔及你咁早掛, 可能你會有更多收穫呢:)

      Delete
    2. 如果唔係早一日玩得好攰,一般我都會在早上6點左右醒架喇。
      因為平時返工都要咁早起身架。

      Delete
    3. 我地3位團友入面, 有一位無諗到我地咁早起! 仲早過返工:))

      Delete
    4. 除左係去hea玩嗰D,如果唔係,遲起身會玩唔到幾多地方噃。

      Delete
    5. 嗯, 我一般都早起. 有得玩辛苦d 我都會早出晚歸,

      Delete
  2. 意大利真係好有風味,無論建築物,美術 ....... 食物係歐洲國家中最好的!睇吓個tiramisu, 勁正宗。香港d 齊齊整整但唔好食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,出發前問人venice 去邊度食, 回答係你見邊間人多少少, 入去都好食架!

      Delete
    2. 9x 年第一次去意大利食既Ravioli 超好食, 都今日我都未食到可以比得上既.

      Delete
  3. 點解e日d相sharp咗咁多???
    我本來想讚第二張相靚,不過睇落張張都靚!
    我好想去行下呀!我都未去過歐洲
    天橋有個物體係乜野?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 天氣好, 差好遠!
      可以考慮跟團去瑞士10日團, 或者東歐. 10月去克羅地亞國家公園, 睇黃葉都好靚!
      我都唔知係乜, 我估係搬物件.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"