Thursday, October 23, 2014

廣州美食 - 炳胜品味 (更新)


一落車就見到白色制服人
實在嚇屎人

 

廣州交易會的防疫措施

又聽到廣州有登革熱,
同事買了蚊怕帶

 

 

同事一直想去炳勝, 

炳胜在廣州有幾間分店,

排了一個鐘話好食.

第2日再帶我們去酒店附近的 炳胜品味(天河店)
同事早放工, 5點半就去拿位


 

同事話琴日既湯超好飲, 
不過今日既湯好淡~

 



 

呢個好好味 :x:x:x

不過其他菜好似失水準!









侄兒也來了,
老餅好多啊!
頭型關係,頭髮有深淺之分

Hilda 送的 travel room spray

又係手信, 妈咪最鍾意

同事说錯話笑說飲醉了,
引起了 Becky 的瘾,
我跟大伙兒説喝了今晚好睡啊!
结果最難入眠的我俩,到2点多才睡得着 :(

同事買了魷魚送酒, 
原來點wasabi 都好食!

 下集還有更精彩的美食!

2 comments:

  1. 好似e間好食過海門魚仔店喎!
    出差都幾好吖!
    衛生檢疫做嚴謹d好d,我估都好多非洲人?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔失手應該好食,己経几年都要排队等位。非洲人唔少掛

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"