Wednesday, March 25, 2015

巴黎南法行程篇

終於決定行程.   6月中出發.
又好貪心列了一堆想去的地方,
車程又唔短.
今次決定只book 頭尾酒店.
中間行程可以自由d, 睇天氣話事.

一直都無乜時間係Paris, 希望今次可以有多d 時間,
仲想去埋Musée du Louvre.
大家有乜好提議話我知~

Annecy
Hiking in Talloires
Chamonix-Mont-Blanc

五漁村 (Italy)
Manarola — includes Groppo and Volastra 
Vernazza- includes Prevo
Portovenere

法國南部:
Menton
Monaco . monte carlo
Eze
Nice
Villefranche-sur-mer 
Port de Grimaud,  St. Tropez
Grasse 香水城
Touët-sur-Var / Entrevaux / Saint-Julien-du-Verdon
Castellane(卡斯泰朗)>歐洲大峽谷Verdon Gorge>蔚藍之湖Lac de st.croix
Moustier-Saint-Marie

Rousillon
Gordes
Fontaine de vaucluse
L’Isle sur la Sorgue   (週日市集)
La Roque-Gageac
Sisteron

Burgundy(布根地) 小鎮Semur-en-Auxois

saint paul de vence
Cannes, Antibes, and Saint-Paul-de-Vence: Half-Day Tour 
蔚藍海岸 II
Jasmin Villa





Blog to read:
Travelspecies
Qyer
馬賽 (Marseille)
Ishihara
Princess peach
2011.8.3阿维尼翁-阿尔勒-锡斯特龙-马诺思克



Info:
Paris Studio
法国自驾游不可错过的十大景色
Lille Chocolate




14 comments:

  1. 我舊年去咗南法好正丫,等睇妳D靚相
    我今年9月都去五魚村,影多D俾我參考下:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果天氣唔好, 我未必去. 聽到2個 COMMENT 話好臭, 唔好有期望, 希望有驚喜.
      你會留幾多日, 住邊呀?

      Delete
    2. 吓, 好臭?呢度一直都响我Wishlist啊......

      Delete
    3. 吓?臭?
      我會住Ls Spezia留一晚,第二日就去五魚村one day trip

      Delete
    4. 我另一邊入, 應該會住Genova, 都係打算one day trip. 不過日長應該影唔到 night view :(

      Delete
  2. 終於決定6月旅行啦!天氣應該會好嘅!車程唔好太長囉!無謂咁辛苦啦!
    我剩係去過Annecy咋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6月日長夜短, 應該ok. 睇完資料, 可以剔除 grasse. 有人話南法城市唔大, 好快行完. 睇下我地會唔會食下野, 慢慢hea. 到時睇路況天氣再安排. 不過來回巴黎無得避免.

      Delete
    2. 真係可以skip grases,冇野睇既

      Delete
    3. 睇咗你既blog, 去掉一個煩惱~

      Delete
  3. 好似去好多地方咁噃?去玩幾多日呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有d 地方唔大, 一日可去2-3個點. 今次打算到時睇天氣行程再book 酒店. 住遠 d 平d. 13日行程,

      你咁多行程, 我幾時可以睇歐洲相呀?

      Delete
    2. 一陣比住d你睇住先啦

      Delete
  4. 自由行加自駕遊真係要睇好多書及Blog.多謝Blog詳細列出資料.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇咗好多書會無晒驚喜. 唔睇又錯過d 地方, 好矛盾. 宜家睇旅遊書, 睇完好似無睇過, 都係鍾意睇 blog 多d. 不過無書傍身又好似無安全感~

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"