Wednesday, April 1, 2015

和平小飯店

前段黑仔時間過後,
工作雖然仲係忙亂
 還算順利.
亦好開心和一些早已失去聯絡既同事朋友 ,
無意中又聯系上.

上海朋友突然來港,
知道她最愛香港菜.
接了她跳上的士都未諗定邊間餐廳.
想下想下想起叉燒,
跟住就去和平小飯店

第一次跟同事外賣叉燒,
我無問$$$情況下俾 $$$
聽到一斤半叉燒, 盛惠$2xx,  
我真的呆了!

並未覺得好味到值呢個$$$,
朋友卻很喜歡.
反而我想飲的中湯沒有味道.




菜非常入味 :x:x:x

 吃飽飽再睇大家既blog 
就唔怕美食引誘啦!

剛剛又收到一位好客人带来的驚喜,
希望今年继续好運!


3 comments:

  1. 2xx 幾又真係幾貴 , 唔值就無下次呢~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間都唔差, 都可以再去. 只係 char siu 太貴!

      Delete
  2. 雖然叉燒貴,但睇落唔錯喎

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"