Thursday, March 24, 2016

飲食一周


出差一周.
接了客人落機的第一餐
好味的小黃瓜




第2晚去我至愛的海門鱼仔店, 非常掂!





酒店附近開了好多面包店.
放棄選擇少的酒店早餐,
Bread talk 才rmb$10套餐


Superman Vs Batman








每天吃中餐,轉轉越南口味


香港笌莊品牌
Soda 可以多加薄荷葉 :x



晚餐轉戰韓食新羅寶



還是85'c 早餐好味D


最愛翠園的湯蝦


客人係名創優品買呢個袋,
我仲諗點解前面要透明.
後來客人係車見佢係膠面上滑來滑去!
客人買個陣都唔知, 佢都係玩下玩下先知道!




跑到深圳,食埋西餐鮮語先走





同客人講開 Phantom
羅湖城睇睇
估唔到夠膽買!
雖然做咗水魚,
都比我地想像平好多!
唔知同正版規格差幾多.



旅程最後一餐,俾返客人食辣野 - 川菜.  
叫完之後, 估唔到一圍只有一半人食得辣


4 comments:

  1. 薄荷葉,我遲D會再種。以前種來驅蚊,將來種來作飲品

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好耐之前種過, 你去旅行邊個幫你打理?

      Delete
  2. 芽莊我都好鐘意去架 , 食物水準唔錯呢~!!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"