Friday, March 4, 2016

跑馬地街市昌記 Cheong Kee


同事頭婆約咗N年,
以為自己又去唔成.
 好彩開會好快完~


老板留了通粉, 雞翼給我們

事頭婆話老板沖既檸檬茶好飲,
真係好得!
我留返下次來飲奶茶!


 


魚蛋好好味~


大家最愛午餐肉.



老板只剩4隻雞翼, 每人一隻.
2隻雞翼去晒蛋下面,

留返隻比我!

叫一款定2款,
我食得落呀, 
今晚唔知幾點先有得食.



吋半的多士 ::cc9006

 

朋友一定要影呢張相,
事頭婆都忍唔住笑!



係咪好吸引呢!

15 comments:

  1. 因為個女由小學到中學都喺跑馬地返學,所以好多時星期六都會去昌記食,都去食咗好多年直到佢畢咗業之後而家就少去咗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好少去跑馬地,我第一次去.

      Delete
    2. 唔記得講呢度夜晚晚飯都好好食,不過要訂位,街市要訂位已經好罕見仲有可以碌卡添。

      Delete
    3. 唔係昌記,係做晚市既銖記,啲座位就係昌記嗰度.

      Delete
  2. 呢間好似以前阿蘇介紹過

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無睇阿蘇, 你仲熟過我.

      Delete
  3. 吋半多士真係好!吸!引!

    ReplyDelete
  4. 件厚多士令到倆位女士好開心喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 呢餐我地食得好滿足

      Delete
  5. 我都好少去跑馬地食嘢 , 呢間又可以試吓呢~!!

    ReplyDelete
  6. 昌記有口碑,食物唔錯啊!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"