Wednesday, April 27, 2016

廣州行 / 高流灣海鮮火鍋酒家


客人把手機留下在展會女厕,沖入去已不見。一出來有保安台。我好快見到客人手機在台上。客人沒用password, 靠手機相認人。 男保安要我寫感謝信,指名給他!仲要一齊拍照留念@@

另一單坐的士搭的士回酒店。 我比同事先落車。同事提醒贴 :广州出租车太吓人 付钱时说我的是假币 要换钱 好吧 一连给你换了四张 这师傅看着特老实 下车还跟他说了声ByeBye 回来后还不觉得被骗 感觉他拿着我的钱的时候我都看见的 吃饭时和同事们说起 她们觉得我应该是被骗了 让我拿出来验证 结果 ... 好吧 被自己蠢哭了

原來坐上黑車, 假$$$似到十足@@
  
客人在广州找了間正宗的意大利餐廳
Lasagna 好味


同事走了幾間餅店,
最後在Ole 超市找到蛋糕 




Regiustea皇茶 
同事問我要唔要試榴莲白桃乌龙,
雖然我喜歡榴蓮,
戒咗好耐。
同房卻好有興趣,
我就試下,
估唔到好好飲,
味道唔會好濃
(photo copy from dianping)


跟住輛到另一同事送來榴槤蛋糕 @@
雖然好飽, 好好味!
 

酒店雖然好近廣州酒家,
一直都無機會試。
介紹朋友去試早茶
雖然朋友只能獨自去
feedback 果然名不虛傳!



老闆今晚話唔駛我陪國外客人, 仲好!
亞洲客人話想食hot pot or BBQ, something fun!
好多朋友都病, 一直都食唔到!  正合我心意!
上網先揾到泰豐樓, 諗下諗下唔想行咁遠,
再search openrice 搵到高流灣海鮮火鍋酒家
餐廳有幾層樓
一入去就見到好多混醬



好多湯底選擇
客人選了醉雞湯底
不過有一位客人都係唔多鍾意入面的中藥材料.


一次個滿足3個願望, 有蝦, 有魚, 有墨魚.



手切肥牛都係無滾得棧咁出色
魚三角無想像咁好味.



用具唔錯.


估唔到vermille 好軟好好味!



有客人食唔慣, 叫了椒鹽魷魚, 又係好好味 :x:x:x
美國桶檺就無red door 咁好味.
好彩無叫醬爆四色丸, 實飽屎!
賣單比我想像平

3 comments:

  1. 嘩, 乜廣州咁得人驚架@@ 咁搞法以後唔會信人架喎, 個樣老老實實, 其實換晒人啲錢!
    個男保安都騎呢啦, 人哋想感謝佢, 發自內心寫就話啫, 叫人寫都開得口嘅 >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 在女廁路不拾遺的也不是他,真的奇怪!

      Delete
    2. 雖然唔係阿保安自己執到, 但我諗佢覺得佢自己仍然可以落袋, 佢冇咁做到, 所以值得表揚卦! 總之騎呢啦 >.<

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"