Tuesday, November 8, 2016

Griller Spot @ Kowloon Bay


慶祝 Peter 生日, 選了 Griller Spot
有室內有室外。
宜家室外涼涼地好舒服。
多口問了一句,生日有無優惠,
竞然每人有一杯 摩士 送 😍😍😍
有綠茶和朱古力味


晚上回到家, 
剛放下同事電話,
就收到客人whatsapp 話我失咗蹤,
擔心我有什么事或是病了。
離開交易會前同事已話几位客人每次來都問起我。
 有咁好既客人,
我又點會捨得離開....


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"