Tuesday, February 20, 2018

Miniature 「喜細看香港」新春微型藝術展


山森影像得知有微型展
想去朋友又話好多人
好彩無一早去
原來大頭蝦返到屋企發現sd card 留在家里😁

今年公司改了周六啟市
去到見到龍尾己打算放棄
食完下午茶出來見龍尾短了
展期又只剩下2天
只好爭取有限的時間能看多少影多少


  利東街







推車仔都消失了




















對這大樓一點印象也沒有



琴日先話屋企附近路口的街市檔口會被拆除


現場和上一輩的人聊天
有D我都唔知情








匆匆忙忙影
影完返屋企睇相先見到云梯🤣


 
 









可惜光線不对














希望有下一次可以再慢慢觀赏


6 comments:

  1. 我初三都經過喎。幾得意。

    ReplyDelete
  2. 真係整得好細緻好靚,好彩有你影比我睇唔駛排長龍去等:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相已經咁吸引, 現場睇仲正. 希望有encore la. 不過我都唔會排長龍

      Delete
    2. 之前有部份我去德福有見過,例如賣雞檔同埋海旁果個....不過都不斷有新加入新作品展出呢

      Delete
    3. 無印象德福有展出過,係咪好耐啦。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"