Tuesday, March 10, 2020

X-one 蹦床


來一篇公司的 Team building 
年輕的同事一直很想去玩蹦床
年長的同事擔心自己體能負荷不了
這次老闆終於同意去玩


地點較偏
要坐巴士或的士去福田區
提供防滑船襪



先熱身
第一關: 達芬奇密碼
分二組同事比賽
輪住每人上前打開一張啤牌
順序1-13 先可以輪住開啤
最快開晒牌一組勝出
比賽進行時不能出聲
比賽前要先溝通好策略
真的考腦筋


拔河輸者先行



第二關: 高空挑戰







第三關: 攀岩接力
最快完成一组勝出


第四關: 蹦床躲避球
即鬥射龍門


小朋友都坐在一旁看我們比賽


平日去$$$ 平 d






大人細路都有得玩


玩完老闆請我地食Ritz Carlton 自助餐
人少又好味.






某人食了好多creme brûlée 


會展中心站離開

6 comments:

  1. Replies
    1. 係舊年因為反中遲遲無寫.
      宜家諗返轉頭, 放新年假前, 都無諗到今日會變得咁嚴重.

      Delete
  2. Replies
    1. 我諗我係擔心自己體能負荷不了嗰個嘞....:p

      Delete
    2. 講笑,你行山咁劲🤣🤣

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"