Saturday, March 7, 2020

48. 南美雙天夢 D24 - Amsterdam


中午終於要離開南美了.
我地終於可以訓到自然醒
今次可以好好享受酒店的早餐



酒店包 shuttle 去機場
12:45/09:55+1 
今次班機要停多一站
Santiago to Bueno Aires, 再到 Amsterdam 轉機












Kit Kat sundae




荷蘭中間有8小時轉機時間
我地再次出市區

去埋Albert Cuyp market 和 Van Gough Museum.
Goudse stroop waffle







趁朋友去買野我食埋個 pancake 先


17:40/11:55 Amsterdam to HK
年初一回港
airline 送利是朱古力


機場都有舞獅表演


宜家機場巴士去埋港珠澳站, 好多人.





返到香港聽到 Peru 出事.     2次去南美都感覺治安良好.
後來又係不滿政府示威堵路, 今次可以去到咁多地方好順利.
黎麥(quinoa)




8 comments:

  1. 24天南美雙天遊記終於寫完。睇嚟你無欠blog喎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有啦,今日得閑,陣間出一篇好玩的

      Delete
  2. 會唔會再有第三次飛過去呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會會再去,目標中美州。 但今年假期恐怕安坐家中。

      Delete
    2. 無啦,疫情唔減就算玩都玩得唔開心

      Delete
    3. 同意, 為家人唔敢出門

      Delete
  3. 在樹場看到舞獅,好有節日氣氛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇下香港機場有無機會回復自由出入

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"