Sunday, February 7, 2021

鯉魚門石礦場

續行近石礦場,
见多人來影婚紗相
 

行入D石礦場指示又現








想行入草叢影相,比你嚇屎




都唔少人下
回到家先知同細佬一前一後去了同一地方.   
佢早去得個熱, 好似仲多人
反而我日落前去, 雖然背光, 天色好靚.





美男 Model? 

 














 好靚啊

 





 






天空之鏡






可惜今晚日落不完美





狗狗等入門

















終於無人




每影一張, 天暗得好快











許願樹






燈塔個邊防海水倒灌, 
加了石牆, 要爬入去







合桃好好味


店員另外塞咗好多餅入我背包


細佬係天后廟巨石隔離樓梯繼續上,影炮台
再行去調景嶺走
我就行去油塘地鐵站
油塘商場個邊都有風景位
在家wfh 坐咗一星期
可能帶住口罩行今日簡單既路竞然感到累


Donki 的收獲


酸味薯片



 





8 comments:

  1. 拍婚紗, 喜事; 狗狗等入門, 望穿秋水 .. Donki 的收獲, 為食的我食指大動添 ..
    拜讀了你連續两篇博文 鯉魚門 .. 石礦場 .. 想食海鲜喎 !? 有空可一看這片, 不錯看 :
    鯉魚門 海鮮聖地的繁華背後 見證香港百年演化|石礦場、天后廟、手信街 鯉魚門一日遊
    https://youtu.be/Jb6nLgrcIvc

    ReplyDelete
  2. 礦場影婚紗相,厲害!

    呢款堅薯片系列,我到好like。梅味未試過呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦, 咁多人走來影.
      我好似係第一次食堅薯片, 酸味我都係唔好.

      Delete
  3. 小月,祝牛年身體健康,心想事成

    ReplyDelete
  4. 元旦日我到了石礦場,人山人海

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"