Saturday, March 20, 2021

2021 鬱金香花展

 

3月尾清假
前3次請假都因 meeting 取消了
今日終於可以好好地放假
好似無乜地方好去
見到有人 post 花展相
出門前聽到新聞話今日花展第一日
往年維園花展取消,

今日好好天
見到草地好多人
仔細望, 先見到同草地一樣色既鸚鵡
原來鸚鵡都會出來晒太陽



印象中之前既草地無咁靚



令張摺椅出來坐都好呀
今日仲有d 風


公園好多小花都好靚





每一批觀眾有15分鐘入場時間
烈日當空, 宜家出門要令太陽傘或搓太陽油了


















































11 comments:

  1. 我第一日去人好少,不用限人數,今年鬱金香花圃在中環海濱展出,比在維園更加吸引,有城市樓景及犘天輪作配襯,好靚﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 換下新環境都好, 中環公園又靚!
      影中環大廈個邊大樓上有一堆烏雲, 我 cut 走好多大廈. 我鍾意你個幾張犘天輪, 我應該多影幾張

      我之後去九龍公園都唔駛排隊. 好彩早日去, 琴日官網寫 As a large number of visitors is still crowded at the Tulip Display in Central and Western District Promenade (Central Section) , members of the public are advised to appreciate all flora displays via the Online Flower Show comfortably at home or come to see on weekdays.

      Delete
  2. 好美的花兒,鬱金香仲靚,好喜歡。

    ReplyDelete
  3. 因為仍有疫情,老牛仍是較多時間「宅」在家裏,不敢出去看花展的各區展場。不過,在多個博友的博客中也可以欣賞到今年的春暖花開的景致,感受到「萬紫千紅總是春」。

    ReplyDelete
  4. 嘩, 你是否開展就去影? D花好新鮮, 好靚。
    本來昨天想去, D人話謝謝D, 我又錯過了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係新聞話既第一日去,但早幾日已见人post 相。 比較之前d 相我個日D花開多D, 当日陽光特别好。 我見中環花展只開到3月尾,其他區就4月中,可能因为花期

      Delete
    2. 今日见人post 相,上排既花無咗好多,其他有點東歪西倒。 我見D相都靚既,唔好同盛放時比較

      Delete
  5. 嗰邊海皮好好行,拆哂圍板應該會仲靚。

    見到鬱金香,就諗起去歐洲...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 近銅鑼灣個邊我都未行
      外地就靠睇Facebook 群組既相....

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"