Thursday, March 25, 2021

Ninetys / Secret Garden @ 囍帖街

 

睇完花繼續去 Tea
本來有2個選擇
其中一間好多人
另一間又唔想行返轉頭
望下望下揾到 Ninetys
原來有好多分店
裝修都幾靚, 但坐位好迫



我入餐廳一般都唔會飲水
呢間既長炭水啱飲


Milk Chocolate


Avocado Toast, 上面係紅菜頭醬


餐牌既字體大小, 令我睇唔到 coffee 
最後點了 Choco Blend Latte with Blueberry
藍梅同咖啡都好夾


想食薯條要 dinner 先有
Salmon Tartare, 係塊餅好硬



望下新店


上次友人講起先知囍帖街有秘密花園
即刻上網揾入口
好順利揾到






 

好多花
果然係秘密花園
仲有位男士係花園影咗好多相
要等佢走才能影相.

















6 comments:

  1. 小月, 行攰左, 坐下來飲返杯咖啡, 真係好正。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個日仲有下場,夜晚要去尖沙咀食飯,之間去埋九龍公園,最充實的一日假期

      Delete
  2. 我响呢頭返工都唔知有呢個花園😲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 話比我知既灣仔友人都係去年尾先知,我另一位灣仔友人亦完全唔知

      Delete
    2. 友人話佢外賣有地方可以坐喺到食

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"